Jakie atrakcje dla gości weselnych?

#slubnaszkola #ŚlubnaSzkola #ślubiwesele #organizacjaślubu #barnaweselu #strefachillout

W poprzednim wpisie dotyczącym atrakcji weselnych- możesz wrócić do niego tutaj. Poruszałyśmy kwestie atrakcji dla gości, które angażują ich uwagę.

Dziś chciałabym Wam powiedzieć, jakie atrakcje dla gości my lubimy najbardziej- te które są elementem przyjęcia innymi słowy- są funkcjonalne.

Candybar


To sformułowanie już chyba nikogo nie zdziwi. Coraz częściej pojawia się na weselach, nie tylko tych, na których pojawiają się dzieci. W dzisiejszych czasach cukiernicy Tworzą cuda, jeszcze lepiej one smakują!


Co jest ważne przy tworzeniu candy baru?

  • Ustal z managerem sali kto będzie dokładał słodkości

  • Poproś o sugestie ze strony firmy zajmującej się candy barem co do potrzebnych ilości (powinno liczyć się po około 3 szt. na osobę)

  • Pamiętaj by nie wystawiać wszystkiego na raz- candy bar musi być równy i zawsze wyglądać jak my to lubimy mówić "pinterestowo"

Ciekawostka

W zeszłym roku udało nam się samodzielnie stworzyć miniaturkę Candy Baru. Miałyśmy taką możliwość i wielką ochotę dać od siebie coś jeszcze! Przygotowałyśmy się do tego bardzo dobrze- zamówiłyśmy słodkości w tej samej cukierni co tort, toaletkę miałyśmy z własnego domu, naczynia i kilka ramek zakupiłyśmy z budżetu Pary Młodej. Woal i kwiaty dostałyśmy o dekoratorki i gotowe! Stół wyglądał cudnie! Pamiętaj jednak, że taki rozmiar nie będzie odpowiedni dla wesela pow 60-80 osób.


fot. Piotr Dynarski

Barmani


To jedna z naszych ulubionych atrakcji. Dlaczego? Barmani na weselu zadbają o serwis alkoholu w odpowiedniej temperaturze, szkle, z odpowiednimi dodatkami. Przygotują kolorowe drinki dla Pań i odpowiednio podadzą whisky czy prawdziwego szampana.


Firma, z którą najczęściej współpracujemy - Event Bar Szczecin doskonale się sprawdza! Barmani zawsze świetnie się prezentują i mają nienaganne maniery. Jeszcze nam się nie zdarzyło mieć zastrzeżenia do ich pracy.


Co jest ważne przy współpracy z Barmanami?

  • zapytaj czy są z Wami przez całą noc (dużo firm jest do określonej godziny)

  • ustal kto odpowiada za zakupy

  • nie wybieraj więcej niż 7-8 drinków- to w zupełności wystarczy

  • postaw na barze lub na stołach gości menu drinków i nazwij je po swojemu: Drink Teściowej, Drink Wujka Zbyszka (wiesz jacy będą szczęśliwi?!).


Strefa Chillout


To nasza ulubiona! To tam goście uciekają od weselnego zgiełku. Budowa tej części wesela jest niezwykle istotna. Tak jest, wiemy doskonale, że chcecie, aby Wasi goście byli na parkiecie, a nie na dworze, pamiętajcie jednak, że wesele jest dla nich. Często nie widzieli się przez długie miesiące, a nawet lata. Dobrze jest im dać trochę przestrzeni na rozmowy i nadrobienie zaległości.


Co jest ważne przy budowaniu strefy chillout na weselu?

  • zadaszenie- na wypadek niepogody, dla palących będzie schronieniem (rozmiar 5m x 5m wystarcza)

  • oświetlenie- nie zapomnijcie o tym! Często napisy LOVE dają bardzo mocne światło i świetnie się do tego nadają, choć my najbardziej lubimy girlandy żarówkowe

  • miejsca siedzące i stoliki (kanapy i fotele)

  • popielniczki

  • świeczki (możecie zlecić dekoratorce- muszą być w szkle!)

  • poduchy i koce- często dostajemy od Młodych budżet na takie gadżety i kupujemy kocyki, ramki czy poduchy w Pepco. Po wszystkim Młodzi zabierają je ze sobą

  • spraye na komary i inne robactwo na zewnątrz

  • rzut terenu i omówienie budowy strefy z managerem i dekoratorką

Fot. Archiwum własne


Galerie zdjęć


Robimy je rzeczywiście często. Takie galerie zdjęć na weselu są bardzo łatwe do zorganizowania, można je zawiesić nawet na drzewie czy gdzieś na żyłkach wewnątrz sali weselnej. Zawsze stanowią miłą atrakcję dla gości i nie odciągają ich uwagi przez konkretny czas. Mogą z niej korzystać kiedy mają na to ochotę, przez cały wieczór.


Co jest ważne?

  • Jeśli dysponujesz tylko oryginałami zdjęć z dzieciństwa to sprawdź pogodę- na zewnątrz od deszczu takie zdjęcia mogą się zniszczyć.

  • Zdjęcia możesz zawiesić na żyłkach, sznurkach lub na światełkach

  • postaraj się wybrać takie, na których jest dużo osób bawiących się na weselu- przyjaciele z dzieciństwa, rodzice, wujkowie itd.

fot. Elementy Bieli


Stacje Live cooking


To jedne z naszych ulubionych! Takie stacje tworzymy często w ramach ciepłego posiłku więc to jest totalnie 2 w 1- atrakcja funkcjonalna!


Na takiej stacji szef kuchni może przygotowywać np. sushi, naleśniki z różnymi farszami, makarony z różnymi dodatkami czy np. grillować owoce morza na grillu. Jest to naprawdę przyjemna atrakcja dla wielu zmysłów i warto brać ją pod uwagę jednak, taką rzecz należy ustalać zarówno z managerem sali jak i samym szefem kuchni.


Mam wielką nadzieję, że uda Ci się znaleźć coś tu dla Was i przygotować dla Waszych gości miłą niespodziankę!

0 wyświetlenia

JOANNA KOPIJ 730 000 859 | KAROLINA ANDRZEJAK 603 138 923

www.lily.com.plbiuro@lily.com.pl

ul. Wiszesława 21, Szczecin

© Lily Wedding Planner 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.