Listy powitalne, welcome boardy i scenariusze ślubne- w jaki sposób informować gości weselnych?

#ślubnaszkoła #slubnaszkola #101ślubnychpytań #101slubnychpytan



 

Komunikacja jest ważna w każdym aspekcie naszego życia. Podczas organizacji eventów na kilkadziesiąt osób ma swoje szczególne zadanie- zapanowanie nad chaosem i sprawienie by goście czuli się bezpieczni i "zaopiekowani".


Wiem, że organizujesz taką imprezę po raz i pierwszy i być może po raz ostatni. Dlatego też zachęcam Cię, abyś przeczytała do końca ten tekst, który pomoże Ci zadbać o komfort gości! 😊


ZAPROSZENIA


Tutaj zaczynamy. 💌

Jest to szalenie istotny temat! Zaproszenie na ślub musi pasować do całej koncepcji. W obecnej chwili czekamy na wstępny projekt od dekoratorki by dopasować do całości zaproszenia, które będziemy zamawiać dla Młodych.


Poza tym, że mają pasować do całości, muszą być funkcjonalne- zawierać wszystkie ważne i mniej ważne informacje weselne takie jak np. godzina ślubu, godziny doby hotelowej, informacje o możliwościach płatniczych w przypadku, kiedy goście płacą sami za siebie za hotel.


Pamiętajcie by wszystkie ważne informacje (nie związane bezpośrednio ze ślubem) umieszczać na kartach dodatkowych. Zaproszenie, powinno zostać zaproszeniem, informacje dotyczące

  • transportu

  • noclegu

  • prośby o potwierdzenie przybycia i Waszych danych kontaktowych

  • informacji o prezentach (te coraz rzadziej umieszczamy na kartach)

  • danych kontaktowych do sali weselnej i hotelu

  • danych kontaktowych do Świadkowej

Informacji może pojawić się tutaj dużo więcej przykładowo informacje o możliwości skorzystania ze strefy SPA dostępnej na terenie obiektu czy też informacji o wycieczkach np. po winnicy czy zwiedzaniu z przewodnikiem. Wszystko zależy od Waszych potrzeb! Jak zamawiać zaproszenia przeczytasz tutaj.


KIERUNKOWSKAZY I TABLICE


Kiedy goście dotrą już na miejsce, dobrze jest by gdzieś w obiekcie pojawiła się tablica powitalna lub kierunkowskazy. Dzięki temu goście będą wiedzieli, że trafili na miejsce i wszystko jest w porządku.


LISTY POWITALNE


Gdy goście już wiedzą, że trafili w dobre miejsce czas na meldowanie się w pokojach hotelowych! Tutaj pomocne mogą stać się Informatory Ślubne- nasz hit- wykorzystywany na każdym zleceniu.


Pamiętaj by wcześniej omówić kwestię rozdawania listów powitalnych gościom. Czy mają być one wydawane przy kluczach, czy mają czekać już w pokojach? A może mają się pojawić gdzieś jeszcze?

Na jednym z naszych zleceń, recepcja nie zgodziła się na wydawanie kluczy przy meldunku (mieliśmy tam 3 wersje językowe) i bali się, że nie zdołają nad tym zapanować. Na szczęście byłyśmy z Karoliną na zleceniu już dzień przed i to jej przypadło rozniesienie odpowiednich wersji do odpowiednich pokojów. Nasz TIP na przyszłość? Zróbcie wersje językowe w na jednym arkuszu lub też pozostawicie listy na kontuarze recepcyjnym tak by goście sami mogli je brać.


Dodatkowo my umieszczamy jeszcze na tabliczkach najważniejsze listy powitalne w różnych miejscach obiektu. Np. w holu, przy recepcji, na coktail hour (więcej o tym tutaj).


SCENARIUSZE ŚLUBNE


Te szczegółowe (możesz o tym przeczytać tu) zostawcie dla usługodawców i najbliższych. Natomiast uproszczone harmonogramy możesz umieścić w ładnej formie na sali weselnej. Pamiętaj aby dobrze oszacować czas poszczególnych atrakcji i elementów stałych wesela i omów je z zainteresowanymi (szczególnie z managerem sali i prowadzącym)

Pamiętaj, że jeśli za mało Ci wiedzy możesz dołączyć do naszej Ślubnej Szkoły dla Panien Młodych!

39 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie