JOANNA KOPIJ 730 000 859 | KAROLINA ANDRZEJAK 603 138 923

www.lily.com.plbiuro@lily.com.pl

fb/lilypartyplanner

© Lily Wedding Planner 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Dieta Panny Młodej- Justyna Wichlińska

Dla każdej Panny Młodej ślub to bardzo ważne wydarzenie. Wiele pań odczuwa nie tylko wielką radość ale i stres związany z tym dniem. Co jeść, by czuć się dobrze?


Zalecałabym potrawy lekkostrawne, które nie obciążają układu pokarmowego. Przedstawię propozycję dań które na pewno nie zaszkodzą przyszłej żonie. Przykładowe dania przeznaczone  są dla pań, które są całkowicie zdrowe (pamiętajmy że każdy z nas  jest inny ,dlatego układając jadłospis biorę pod uwagę indywidualne potrzeby organizmu człowieka).

Propozycje na śniadanie:


- 1 jajko na miękko
- pieczywo 100% razowe
- ser kozi
- rukola
- pomidor
- masło

2) kasza jaglana z bananem ,jogurtem naturalnym

propozycje na obiad/kolacje: 

 

1) lekkostrawny zupa na wywarze z warzyw i drobiu (bez zasmażek) np. rosół

2) chude mięso lub ryba gotowane na parze z cukinią i ryżem basmati

 

Zestresowana kobieta często cały dzień nic nie je, a to bardzo duży błąd! Organizm pozbawiony przez cały dzień pokarmu jest osłabiony, gorzej funkcjonuje nie tylko ciało, ale i mózg. Możemy mieć problemy z koncentracją i pamięcią. Jeżeli taki stan trwa dłużej niż jeden dzień, ryzyko pojawienia się wrzodów jest bardzo prawdopodobne. Picie kawy na pusty żołądek oraz stres może spowodować wystąpienie różnego rodzaju jednostek chorobowych związanych z układem pokarmowym. Dlatego głodówkom mówimy stanowcze NIE!

Niektóre kobiety zajadają stres, co również jest bardzo niezdrowe. Obciążony układ pokarmowy wprowadza nas w złe samopoczucie, brzuch nasz jest wzdęty a my czujemy się mało komfortowo. Dlatego unikaj potraw wzdymających (np. fasola, groch, kapusta). Dieta, która składa się z tłustych potraw (np. panierowany schabowy smażony w głębokim tłuszczu) pozbawiona warzyw (błonnika) może spowodować występowanie zaparć.


Jeżeli natomiast będziesz jadła same owoce i warzywa możesz zafundować sobie biegunkę, która jest reakcją organizmu na zbyt dużą ilość błonnika. Dlatego by czuć się dobrze w dniu ślubu, nie zapominaj o zdrowej i rozsądnej diecie!

 

Justyna Wichlińska- Dietetyk i Trener Personalny

www.justynawichlinskadietetyk.pl

www.facebook/justynawichlinskadietetyk

 

Please reload

Wyróżnione posty

WESELNY SŁOWNICZEK DLA POCZĄTKUJĄCYCH

February 4, 2019

1/7
Please reload

Ostatnie posty

February 4, 2019